Gyakran Ismételt Kérdések az esküvő- és rendezvényszervezésről

Gyakran ismételt kérdések

Nagyon sok minden befolyásolja a végső árat (főleg a rendelkezésre álló költségvetésetek és az igényeitek). Az árpolitikánról bővebben olvashatsz ezen az oldalon. De pontosabbat csak az első, díjmentes online konzultációnkon tudunk mondani, ha már látjuk, hogy nagyjából mit szeretnétek.

Ideális esetben legalább 1 évvel a kitűzött dátum előtt kezdünk bele a szervezésbe, de minimum fél évre általában szükség van, hogy lefoglalhassuk az igényeiteknek megfelelő színvonalú szolgáltatókat. Ennél kevesebb idő esetén sajnos már többnyire komoly kompromisszumokat kell kötnötök.

Számunkra nagyon fontos, hogy minden ügyfelünk számára kimagasló minőségű szolgáltatást nyújtsunk. Ezért 3 hónap a legkevesebb idő, amivel még vállalunk szervezést, de csak főszezonon kívül (tehát télen és ősszel), kiemelt díjazású szolgáltatás keretében.

Igen, több csodálatos vidéki esküvőt volt már szerencsénk megszervezni. Szerencsére vidéken is ismerünk szuper esküvői szolgáltatókat, de a budapesti partnereink utaztatásában is örömmel segítünk.

Igen, hiszen számunkra a luxus esküvő nem egy adott stílust jelent. Számos elképesztően magas színvonalú esküvőt raktunk már össze a szabad ég alatt vagy akár egy pajtában, ahol a vendégek feszengésmentesen szórakozhattak. Kíváncsian várjuk az ötleteiteket!

Csodás ötlet, elvégre kevés romantikusabb dolog van, mint a lemenő nap fényében kimondani az igent! Rengeteg lenyűgöző kültéri helyszínt tudunk javasolni nektek az esküvő stílusától és méretétől függően.

Hidd el, egy pici, meghitt esküvő megszervezése is rengeteg feladattal és buktatóval jár, ha még nincs ebben tapasztalatod. Mindenképpen érdemes legalább egy konzultáción részt venned, mert már ezeken a beszélgetéseken is nagyon sok szuper tanáccsal szoktuk ellátni a párokat.

Először is: nyugi. Minden ilyen problémára van megoldás – sokszor egyszerűbben, mint hinnéd. Nem csak az ország legkiválóbb és legfelszereltebb esküvői ruhaszalonjaival vagyunk kapcsolatban, de olyan tervezőkkel és varrónőkkel is, akik tapasztaltak a konfekció mérettől eltérő esküvői ruhák és öltönyök készítésében. Hidd el, mindketten ragyogni fogtok – és nem csak a boldogság miatt.

A The Love Inc.-nél minden szerelmet ünnepelünk!

A vis major helyzetekre vonatkozó feltételeket a szerződéskötésnél részletesen elolvashatod. A szolgáltató partnereink egyedi feltételeiről pedig minden esetben külön tájékoztatunk, mielőtt leteszitek mellettük a voksotokat.

A közös munkát egy átfogó profilozással kezdjük, hogy megismerjük a preferenciáitokat és a személyiségeteket. Ezért a legtöbb kérdésben (pl. a meghívók designja, vagy a terítők színe, esetleg az ültetési rend) a legerősebb 2-3 verzióból kell csak kiválasztanotok, melyik legyen a befutó.

Nektek csak az lesz a dolgotok, hogy átadjátok a meghívókat és élvezzétek, ahogyan sürgünk-forgunk körülöttetek.

Persze olyan is előfordul, hogy a párok teljesen szabad kezet adnak nekünk a szervezésnél. Ilyenkor néhány konzultáció során megismerjük az igényeiteket, az ízléseteket, és az általatok jóváhagyott moodboardok alapján mindent összerakunk nektek. Ilyenkor számotokra is minden meglepetés lesz, ha erre vágytok.

A szolgáltatók felkutatása csak egy icipici szelete az esküvőszervezésnek. Az összehangolásuk, a velük való kapcsolattartás, a papírmunka és problémakezelés sajnos általában kikerülhetetlen feladatot jelentenek. Ezért – bár nagyon szívesen dolgozunk együtt az általad preferált szolgáltatókkal – mindenképpen azt javasoljuk, hogy adj esélyt az esküvőszervező szolgáltatásunknak.

Semmi akadálya. Töltsétek ki a kapcsolati űrlapot, mi pedig hamarosan megkeresünk titeket és megbeszéljük a részleteket.

Hidd el, nem ti vagytok az egyetlenek, ahol sok érzelem köti össze vagy választja szét a rokonságot. Szerencsére mi túsztárgyalókat megszégyenítő ügyességgel és kommunikációs technikákkal rendelkezünk, emellett pedig rengeteg rafinált szervezési trükk van a tarsolyunkban, amikkel a nehézkes családi dinamikákat gyorsan leszereljük.

Szélsőséges esetektől eltekintve tehát minden megoldható. Ha pedig mégsem az, akkor segítünk és lelkileg is támogatunk, hogy meghúzzátok a határaitokat a kellemetlenkedőkkel szemben.

Valószínűleg mindkettőtöknek kell majd kompromisszumot kötni. De a jó hír, hogy mi már számtalanszor alkottunk lenyűgözően szép mennyegzőket teljesen eltérő elképzelésekből is, ahol mindkét fél vágya teljesülhetett. Szeretjük a kihívásokat!

Szélsőséges esetektől eltekintve tehát minden megoldható. Ha pedig mégsem az, akkor segítünk és lelkileg is támogatunk, hogy meghúzzátok a határaitokat a kellemetlenkedőkkel szemben.

Európán belül bárhol örömmel segítünk életre kelteni az elképezléseiteket, és lebonyolítani az esküvőtöket. Keressetek minket bátran az ötleteitekkel!

 

javítva

A párokhoz és az esküvőkhöz választunk szolgáltatót, ezért semmit nem tudunk ígérni. De küldd el nekünk a portfóliótokat a referenciamunkáitokkal és ajánlásokkal e-mailben, örömmel vetünk rá egy pillantást.

A közhelyeken kívül például hogy időt, utánajárást, pénzt takarítunk meg nektek, nekünk ez a szakmánk. Míg ti az első esküvőtökre készültök, mi évről-évre több, különböző stílusú, létszámú esküvőt szervezünk.

 Az esküvő egy összetett rendezvény, amihez szükség van egy komplex szemléletmódra, tapasztalatra. Fontos, hogy a legapróbb részletek is összhangban legyenek egymással.

Az első személyes vagy online találkozáskor egy kötetlen beszélgetés során megismerkedünk egymással. Fontos, hogy egy kölcsönös szimpátia kialakuljon közöttünk, hiszen életetek egyik legszebb napjának megszervezését készültök a kezünkbe adni és ehhez a bizalom elengedhetetlen. 

A találkozón megbeszéljük az elképzeléseiteket, esetlegesen felmerülő kérdéseiteket, mesélünk a szervezés menetéről, az előttetek álló folyamatról. Ez a beszélgetés semmiféle kötelezettséggel nem jár és díjmentes számotokra.

Ezután elküldjük nektek az egyedi árajánlatunkat, melyet ha elfogadtok, leszerződünk. A szerződéskötés után pedig következik a tervezés-szervezés. A szervezés időszaka változó intenzitású lesz. Az éppen aktuális szervezési szakasznak megfelelően lesznek dinamikusabbak és nyugisabb időszakok is.

„Mert az emberi élet legdrágább kincse az idő, nem lehet pótolni semmivel.” Wass Albert szavai jutnak eszembe mindig, amikor valaki azt mondja, hogy egy szervező drága vagy luxuscikk.

Egy esküvő szervezése során az egyik fő feladatunk, hogy a ti anyagi kereteteket figyelembe véve szervezzük meg az esküvőt. Segítünk megtalálni a számotokra megfelelő szolgáltatókat, ügyelve arra, hogy ne legyenek váratlan költségek. Az árajánlatok bekérésével, összehasonlításával, és a költségtábla elkészítésével sem kell nektek foglalkoznotok, így ezt az extra stressz- és konfliktus forrást is elkerülhetitek.

Sok esetben a szolgáltatók is kedvezőbb árat adnak meg, mert szeretnek velünk dolgozni. A mi szempontunkból mindegy, hogy kis vagy nagy esküvőt terveztek, a szervezői munka ugyanolyan aktív és időigényes minden esetben. Viszont ha kizárólag az ár, a minél alacsonyabb szervezői díj a legfőbb szempont az esküvőszervező kiválasztásnál, akkor biztosan nem mi leszünk a jó megoldás.

Elsőre azt gondolhatjátok, hogy a két szerep megegyezik. Pedig a különbség már elsőre is jelentős.

Egy esküvőszervező már a tervezés első lépéseitől mellettetek van, a ti elképzeléseitek szerint segít a megvalósításban. A szolgáltatók kiválasztásánál a ti igényeitek tartja szem előtt, nem pedig egy „fix” lista alapján tesz ajánlásokat. Az esküvőszervző feladata a szolgáltatói ajánlásoknál sokkal összetettebb. A megfelelő szolgáltató kiválasztása csupán az első lépés, ezt nagyon sok egyeztetés és munka követi.

Az esküvőszervező lesz az, aki ismer minden apró részletet, mindent egy kézben tart és az esküvő napján ellenőrzi, hogy minden a forgatókönyv szerint alakuljon, váratlan helyzetekben pedig a ti igényeiteket szem előtt tartva dönt.

Ezzel szemben a helyszín rendezvényszervezője többnyire azokkal a kérdésekkel foglalkozik, amik a helyszínt érintik, a helyszín előnyeit szem előtt tartva. Természetesen a saját szakterületén tapasztalt és profi színvonalon végzi a munkáját.

Természetesen igen! A legtöbb párom külföldön él és esküvő előtt vagy egyáltalán nem vagy 1-2 alkalommal tud hazalátogatni. A kapcsolattartás a személyestől az emailes, telefonos (Skype, WhatsApp, Messenger, Zoom vagy bármi egyéb) megoldások formájában jön létre. Rugalmasan, a párok számára legalkalmasabb formában és időpontokban egyeztetünk.

Akár egyetlen személyes találkozás nélkül is megszervezek egy komplett esküvőt. Elég, ha a nagy nap előtt találkozunk élőben. A szervezés menete pedig az adott esküvő által kialakított határidők és teendők figyelembevételével alakul.

Attól függ, mit, mikor és hol szeretnétek. Előfordult már, hogy esküvő előtt 2 héttel keresett meg egy pár, de volt már, hogy 20 hónappal a tervezett dátum előtt vágtunk bele a szervezésbe.


Ha nagyon felkapott helyszínt néztetek ki a főszezon közepére, ráadásul szombatra, esetleg nagyobb létszámú esküvőt terveztek, akkor nem árt időben, kb egy évvel az esemény előtt megbízni a szervezőt. Ilyen esetekben november környékén ideális elkezdeni a szervezést, de még akkor sincs ok pánikra, ha karácsonyi lánykérés volt és még az adott évben jelentkeztek.


Más elképzelésekkel, kevésbé népszerű helyszínre, főleg hétköznapi esküvőre, ha az adott év elején, nagyjából márciusig bezárólag kerestek meg, még tudok segíteni arra a nyárra, de őszre még ennél is biztosabban. Összességében egy fél év nem árt, ha a szervezés rendelkezésére áll.

Csakis annyira, amennyire igénylitek. Közreműködésünk mértéke a tervezésben és lebonyolításban is tőletek függ! Az esküvő rólatok szól, a ti elképzelésiteket, egyéniségeteket tükrözi. Mi a tapasztalatainkkal, ötleteinkkel segítünk abban, hogy minden eszerint alakuljon, de a választás, végleges döntés mindig a tiétek.

Minden stílusra, elképzelésre, párra nyitottak vagyunk korra, nemre, nemzetiségre, vallásra való megkötések nélkül. Számomra minden házasodni vágyó ember egyformán értékes és fontos.

Vállaljuk több napos esküvők teljes körű megszervezését és lebonyolítását, de az egynapos vagy még kisebb esküvők lebonyolítását is. Továbbá az esküvő helyszíni koordinációját, illetve igény szerint akár tanácsadás formájában is segítünk.

Tőletek függ, mivel bíztok meg, én örömmel állok rendelkezésetekre. Nem vagyunk helyhez kötve, szívesen dolgozunk számotokra kedves távolabbi esküvőhelyszíneken is.

Nincs fix stábunk, akiket minden körülmények között viszünk egy esküvőre. Személyre szabottan, az igényeitek szerint ajánlunk olyan megbízható szolgáltatókat, akikkel már évek óta tartó szakmai kapcsolatunk van, ezért ismerjük a munkájuk színvonalát, minőségét.

 
Természetesen arra is van lehetőség, hogy általatok szerződtetett szolgáltatóval oldjunk meg egy területet, ha az adott szakember már bizonyított számotokra.

Igen, jelen vagyok a helyszín nyitásától/ az első szolgáltató érkezésétől a bontásig. A stábbal leegyeztetjük a forgatókönyvet, irányítjuk az eseményeket. Ellenőrzöm a terem berendezését, a dekorálást, felügyelem az előkészületeket.

A kellékeket (csokrokat, kitűzőket stb.) elvisszük a menyasszony / vőlegény készülődésének helyszínére és ott is segítünk, ha szükséges.

A ceremóniamester érkezésével még egy egyeztetés és indulhat is a program. Innentől is végig mindent kézben tartunk a háttérből, de egy lépéssel a programok előtt. 

Amint az utolsó programelem is lement, elkezdődhet az elszámolás a szolgáltatókkal, majd a helyszín bontása. A szervezés során semmi szükség sem a Ti, sem szüleitek, barátaitok, koszorúslányok vagy akárki egyéb segítő igénybevételére – mindent megoldunk és intézünk a nap során.

Érdekel a díjmentes konzultáció

Hogyan tudom igénybe venni a szolgáltatásaitokat?

Természetesen e-mailben vagy a kapcsolati űrlapunkon is írhatsz nekünk, ha valami különleges eseményt tervezel. De ha ránk hallgatsz, élsz a lehetőséggel és lefoglalod az időpontodat díjmentesen az első rendezvény -vagy esküvőtervező online konzuktációra.

Minden jog fenntartva. © 2024 The Love Inc.